Subject: Kultuuriministri 06. juuli 2023. a määruse nr 7 muutmise määruse eelnõu kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks esitamine
From: Katrin Pööra <[email-masked]>
To: Kärt Kallion <[email-masked]>, "Margit Tilk" <[email-masked]>, "Anu-Maaja Pallok" <[email-masked]>, "Kadri Kilvet" <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kadi Haljand" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 09:08:23 +0300

Tere

Annan teada, et EIS-i poolt ei ole määruse muudatusele kommentaare ja
kooskõlastame vaikimisi.

Ametlikku vastust ei koosta teie majale.

Kõike head

Katrin Pööra

ettevõtluskonsultant

turismi, loomemajanduse ja võrgustike toetuste valdkond

toetuste osakond

EASi ja KredExi ühendasutus

+372 5912 9404

+372 627 9710

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

EAS ja KredEx ühinesid. Ühendasutuse juriidiline nimi on Ettevõtluse ja
Innovatsiooni SA, kuid üleminekufaasis jätkub teenuste pakkumine KredExi
ja EASi kaubamärkide alt.

 <https://www.eas.ee/> www.eas.ee

 <https://www.kredex.ee/> www.kredex.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.